den om när man bråkar med kunden fast man inte får

"Nummerupplysningen"
"Ja hej, du jag tänkte bara tala om att ni är världens sämsta nummerupplysning"
"Oj, det var tråkigt att.. "
"Mm för varje gång jag fått ett nummer av er har det varit fel"
"oj, men så ska det ju verkligen inte gå till" säger jag, och tålamodet börjat tryta. "Jag kanske kan ta reda på rätt nummer åt dig den här gången?"
"Nej jag ska inte ha något nummer, jag ville bara berätta det"
"Eh jaha, ja.."
"Ja om ni inte skärper er tänker jag byta nummerupplysning!" Hon avbryter mig igen, med höjd röst och jag orkar inte vara trevlig längre. Mitt "Ja, men gör det då!" är hon visst inte beredd på.
"UUURSÄKTA vad sa du??"
"Jag sa att byt då, det är ju ingen som tvingar dig att ringa till oss"
"Men du är ju fullständigt DUM I HUVUDET" och linjen är död.
Ja, tack detsamma och välkommen åter, eller hur säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0