tack, och välkommen åter

Ibland ringer arga människor. Nyss hade jag en kund som nog slog rekord i ovänlighet, jag har aldrig varit med om liknande. Han hade väl förmodligen haft en dålig dag och kände kanske att han är missförstådd av hela världen men det är ingen ursäkt. Det är inte snällt att skratta åt sina kunder, men här kunde jag inte låta bli. Ja herregud.

"coop i varberg"
"mm då har jag numret här, ska jag smsa eller koppla?"
"numret!!"
"ja, precis. vill du ha det på sms eller ska jag läsa upp det för dig?"
"MEN NUMRET!!!"
"okej men då läser jag.. 0.."
"Det var då själva faan JÄVLA idiotjävel ska det vara så jävla svårt vad fan tror du jag ringer för?!"
"men jag sitter ju här och läser för dig nu, om du slutar svära åt mig kanske du hör vad jag säger? numret är i alla fall (läser upp det)"
"jävla idiot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0