två gamla gamla sura tanter

tanter kan vara på två olika sätt. gamla och snälla eller gamla och sura. här kommer två samtal med gamla, sura tanter. obs! båda pratar i slow motion

"nummerupplysningen välkommen"
"jag vill prata med anders *****"
"okej, var ska han bo?"
"(tyst mummel)"
"sa du... edborg?"
"nej det sa jag då RAKT INTE!!"
"okej, förlåt jag hörde inte"
"GÖTEBORG!! ANDERS ***** I GÖTEBORG"
"okej, då har jag ett par stycken här, vet du vilken adress han bor på?"
"nej nu lägger jag på för ni är så dum i huvudet..." (klick)

"nummerupplysningen välkommen"
"stadsbiblioteket i sundbyberg"
"japp, vill du bli kopplad dit?"
"nej"
"okej men då läser jag upp numret.."
"nej nu får det räcka, jag vill inte bli kopplad" (klick)

Kommentarer
Postat av: N

hahahh jag dör

2012-02-25 @ 15:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0