ljushuvud

"nummerupplysningen välkommen"
"joo jag ringer ett nummer. och jag kommer inte fram till henne utan det kommer någon röst om att jag ska ringa en massa nummer och så ska jag trycka på en massa siffror och jag förstår ingenting!"
"jaha okej, vad är det för..."
"kan du inte bara hjälpa mig att komma fram, jag vill ju prata med henne!"
"ja men vem är det du ska prata med?"
"jag vill ju bara prata med henne inte med någon röst!"
"ja det låter ju som att du har kommit till en telefonsvarare, hon kanske inte kan svara just nu.."
"telefonsvarare sa du?? vad är det för fånerier? telefonsvarare har man ju bara på mobiltelefoner!!"
"eeh nääe.."
"alltså jag förstår inte att du inte kan hjälpa mig! jag kan ju inte vara den enda i hela stockholm som har det här problemet!"

och så fortsatte det i 10 minuter...

Kommentarer
Postat av: N

hahahhah

2012-01-02 @ 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0