det är inte lätt när det är lätt

"nummerupplysningen välkommen"
"hej jag söker tandläkarhuset i västerås. men de har lagt ner."
"ok.."
"det var någon där som hette eriksson tror jag... en man"
"men nu har de bytt adress eller?"
"ja. och namn. och jag minns inte vad det heter. det var flera år sen jag behövde tandvård förstår du... men du nu kom jag på vad de heter! jag är ju så glömsk förstår du. men du vet den här gubben som skrattar som är överallt?"
"neej...det vet jag inte"
"han är glad och ser ut som som solen. och så dyker han upp överallt. på tv och internet. du borde veta!"
"haha nej tyvärr, jag kommer inte på något.."
"jo men du vet! men du är som jag, du vet precis vem det är men du kommer inte på det.."

"jag är ledsen men jag förstår inte vem det är du pratar om"
"men den här gubben. som en gul sol. gul och rund och så skrattar han. han är så populär. du vet ju vem jag menar."

"tyvärr nej.. jag har sökt på tandläkare eriksson i västerås men det verkar inte som att jag hittar något på det"
"men nu kom jag på vad gubben heter! smile!"




Kommentarer
Postat av: N

Jaså han ja!

2012-01-30 @ 18:04:08
Postat av: Vanda

Hahahhahahahahaha vad söööt!

2012-01-31 @ 09:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0