drygaste drygot

"nummerupplysningen välkommen"
"jag söker brainpeople på mäster samuelsgatan i stockholm"
"ja, okej, jag hittar nåt som heter så på industrigatan i stockholm"
"jag sa mäster samuelsgatan"
"okej, jag kan söka på det"
"ja det fattar du väl? om jag säger mäster samuelsgatan så menar jag det. inget annat"
"ja vi ska se här, jag hittar faktiskt inget där, det verkar som att de sitter på industrigatan. de ska heta brrrainpeeeople alltså?"
"ja jag säger ju det!!! jag betalar 20 kronor för detta samtal och du kan inte ens hitta det jag söker?"
"jag söker så gott jag kan ska du veta"
"ja och det duger uppenbarligen inte! jag vet att de ska finnas där!"
"ja jag kollar..."
"mm. jag ska prata med von ****."
"von ***? är det någon som ska jobba där?"
"JA HAN ÄR VD!!!"
"okej jag ser att VDn på brainpeople heter blabla och inte von ***"
"nu har jag betalat 50 kronor och du kan tydligen inte göra ditt jobb jag vill ha pengarna tillbaka!!!"
"men jag söker ju på det du säger, och det här är vad jag hittar"
"men koppla mig vart som helst då!!!"
"okej, då kopplar jag dig till brainpeople här då.. på industrigatan"
"JA, dit jag INTE VILL KOMMA alltså!!"
"ja du väljer ju själv om du vill att jag ska koppla dit eller inte"
"ja men sök på brain vad som helst då!!!! du måste ju vara lite flexibel för i helvete!!"
"okej jaja..."
"jag vill ha pengarna tillbaaaka pengarna tillbaaaaakaaa! jag har betalat 100 kronor nu och inte fått hjälp med nnååånting BLA BLA BLA BLA"
"ja jag har hittat nåt här, vill du att jag berättar vad eller vill du klaga lite till?"
*tyst*
"jo jag hittade nr till en von *** som jobbar på brain accounting"
"koppla fort som faan!"
"okej. hejdåååå!"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0