otrevligast vinner!!

"nummeruplysningen"
"hej jag vill bli kopplad till ica på dalagatan"
"ja men visst, ska jag skicka dig ett sms med numret också?"
"nej jag vill bli KOPPLAD, SA JAG!!!"
 
 
"nummerupplysningen"
"hej jag vill bli kopplad till säffle buss"
"okej vi ska se... heter det exakt så?"
"nej jag menar y-buss"
"...okej.. ja då har jag numret här, ska jag koppla dig?"
"nej läs numret först"
"okej det är blabla, vill du bli kopplad nu?"
"NEJ verkligen inte!!"
 
 
"nummerupplysningen"
"hej jag vill ha numret till expressen"
"tidningen expressen, då ska vi se"
"ja vafan trodde du"
"... nu har jag numret här, skulle jag läsa det för dig?"
"nej koppla mig, idiot"
 

Älskade kunder, när ni säger att ni vill ha ett visst nummer utgår jag i min enfald från att jag då på något vis ska ge det till er (förslagsvis läsa upp det) innan jag kopplar er. Liksaså tror jag att ni önskar att bli kopplade när ni säger att ni vill komma till ett visst företag. Men ni menar kanske att ni önskar att teleportera er dit. Åh. Vissa människor alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0