detta att inte vara samarbetsvillig

"nummerupplysningen"
"hej en hans pettersson i 0930, han har mobil"
"vi ska se.. vet du jag hittar inget på det, vad heter orten där han bor?"
"men 0930!!!!!"
"ja, men vad heter själva stället? jag måste slå på ett ortsnamn"
"men 0930 hör du dåligt!"
"nej det gör jag inte men jag skulle behöva veta vad stället heter så jag kan slå på det i stället"
"men han bor ju inte på nån ort!!!han bor ute på vischan"
(söker på riktnumret) "okej är det nordmaling det hör till?"
"men JA!!"
"okej ja jag hittade honom nu...saken är den att om han bara har ett mobilnummer registrerat kan jag inte slå på riktnumret.."
"men ska du hålla på och LÄXA UPP MIG???"

nej men jag önskar jag kunde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0