förvirrat

"nummerupplysningen"
"hej jag vill ha numret till en karl johansson i stockholm"
"jag har 215 stycken i stockholmsområdet, vet du var han bor?"
"nej du kan omöjligt ha 215 stycken karl johansson"
"eh jo, du vet inte var i stockholm han bor?"
"nä. åh men du kan slå på hans pappa i stället!! conny johansson!"
"mm.. då har jag.. 47 personer i stockholm, vet du var han bor då?"
"nää. assååå du kan inte ha 47 pers"
"jo det är så.."
"gustavsberg"
"han bor där, conny?"
"aa"
"ja men då har jag hans nummer här! det är 08.."
"men hans nummer har jag ju"
"..okej?"
"jag vill inte snacka med pappan, jag vill ju snacka med han son kalle, det sa jag ju"
"ja men du... bad mig ju söka på pappan här.. och vet inte var karl bor?"
"hantverkargatan"
"jasså du visste det... nej där har jag tyvärr ingen. han kan inte bo någon annanstans på kungsholmen?"
"nej han bor fan inte på kungsholmen. hejdå"

ååhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0