om vi ändå vore tankeläsare..

"jag vill ha numret till en callenstedt"
"var bor personen?"
"brahegatan"
"ja då ska vi se.. "
"men den callenstedt jag vill prata med är inte den på brahegatan"
"okej.. var bor den du vill tala med?"
"jag vet inte riktigt?"
"vad heter personen i förnamn?"
"ingegerd"
"ja.. jag hittar ingen ingegerd callenstedt. det är med c som i caesar?"
"ja med c. på östermalm. men hon jag vill prata med heter inte ingegerd"
"okej... skulle du kunna berätta för mig vem du vill tala med, i stället för att säga vart du inte vill komma?"
"ja.. callenstedt"
"ja precis. och förnamnet på personen du vill prata med?"
"jag vet inte"
"var bor hon?"
"det vet jag inte heller"

tur då att vi vet allt - eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0