det är kul att bråka!


på fredagar kan det ringa arga fulla kunder som vill få ut sina inre agressioner. här kommer en goding.

"nummerupplysningen välkommen"
"hej jag vill ha numret till media markt i skövde"
"japp, numret är 0500-blablabla"
"okej, och då kopplar du mig också"
"ja det kan jag ju göra men jag skulle tro att de har stängt"
"vad är klockan då?"
"den är halv åtta på kvällen"
"jahapp. men då vill jag ha pengarna tillbaka för det här samtalet"
"naae, så funkar det inte riktigt"
"okej. men då får du koppla mig då"
"okej, då gör jag det då, hej hej"

en minut senare:

"nummerupplysningen välkommen"
"var det dig jag pratade med förut om media markt i skövde???"
"jaa det var det!"
"ja. de hade stängt."
"ja, precis som jag trodde"
"men du sa inte det!!!!"
"joo, det.."
"NEJ NEJ NEJ du sa det EFTER att jag bad att bli kopplad!!"
"eeh jaa"
"ja och har jag ingen ÅNGERRÄTT eller??"
"alltså.."
"vad är ni för jävla oseriöst företag???"
"men jag har inte gjort något fel, du.."
"joo det har du!!!"
"nej, du bad att få numret till media markt i skövde, och du fick numret till media markt i skövde"
"NU SLUTAR DU LJUGA! är det din mamma som lärt dig ljuga eller???"

okej, hela samtalet fortsätter i sju minuter på ungefär detta sätt, och minns inte hela exakt men här kommer citat:

"är det DU som är kund hos MIG eller JAG som är kund hos DIG??"
"jaa det är DU som är kund hos MIG"
"så nu håller du tyst!!!"

"ni på telia är för fan dumma i huvudet"

"fast det är inte telia du pratar med utan nummerupplysningen"
"jo det är det!! det är samma skit!"

"vet du vad jag tycker du ska göra?? vet du det?"
"nej, snälla berätta vad du tycker jag ska göra!"
"jag tycker du ska drrra åt helvete!!"
"jaa du det är din åsikt"

och DÄR la han på!

Kommentarer
Postat av: N

haaha så underbart!!

2012-03-05 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0