varsågod..

"nummerupplysningen"
‎"hej jag vill komma till XXX i malmö"
"då har jag inget nummer direkt till malmö, du måste gå via kundtjänst"
"nej men jag hade ett nummer jag ringde i helgen!! för företagskunder"
"ja, allt jag ser på företagets hemsida är numret till kundtjänsten och växel"
"ANKLAGAR DU MIG FÖR ATT LJUGA???!!"
"nej jag..."
"DU SKA INTE IFRÅGASÄTTA MINA UPPGIFTER!! jag ringde dem i malmö i helgen, på 042 för företagskunder!!"
"ja jag vet inte hur du fann det för det står inte på deras hemsida. 042 är ju dessutom helsingborg..."
"jag hör inte skillnad på de där jävla skåningarna, men sök bara på XXX företagskund och 042 och ge mig det du får upp"
"ja det är ju just det jag gör, men jag hänvisas till kundtjänsten. jag kan koppla dig dit om du vill så får du prata med dem?"
"NEJ det vill jag inte! TACK FÖR INGENTING!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0