ja...

"hej ni kan svara på allt va??"
"mmm.."
"okej såhär va: för två år sen blev jag påkörd i sri lanka och vilket sjukhus vaknade jag upp på? jag har ingen aning"
"hahah trodde du på riktigt att jag skulle kunna det"

"hah men då är det falsk marknadsföring ju"
"ja jag vet.. okej men vad hette staden?"
"gampaha"
"jaha kan det vara denna general city hospital?"
"ja för fan!!! åh nu ska jag fylla i det till försäkringsbolaget, får jag adressen också"
"japp.. "
"shit det gick ju asbra"
"alltså det var ju bara att googla... hade varit svårare om du typ frågat vad han som körde på dig hette"
"a man han dog ju så det är lugnt"
"eh jasså."
"oj vänta min telefon ringer.. (ja hej det är benny nä ring upp mig) oj sorry det var polisen"
"oj då"
"a.. kan jag få numret till sös också?"
"absolut, här har du det. du får ha det så bra och lycka till med polisen"
"tack! asså jag råka typ ta en skylift som jag hittade på vägen och polisen ba den måste vi ta och jag ba men jag skulle ju ändå lämna den till er."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0